Nieprzeczytane posty

wystrój hoteli

1
Dlaczego niektóre obiekty wszędzie, gdzie tylko mogą, umieszczają swoje znaki graficzne i reklamy?
Przecież jak ktoś już przebywa w danym hotelu, to nie trzeba mu go reklamować. Po co takie nachalne upychanie identyfikacji wizualnej i innych elementów, logo widoczne dosłownie na wszystkim. Nie lepiej skupić się na jakości obsługi klienta?!? Przecież to decyduje o tym, czy dana osoba zechce kiedykolwiek wrócić i zapłacić za kolejny pobyt!

Re: wystrój hoteli

2
Identyfikacja wizualna jest potężnym narzędziem marketingowym, o którym mało się mówi ponieważ działa ona bardziej na naszą podświadomość. Będąc zaznajomionym ze standardami danej grupy hotelowej (np IHG) przeglądając tysiące ofert twój mózg zatrzyma się właśnie dzięki takim znakom, wież mi wiem coś o tym.

Kolejny powód to to że przez takie standardy ( w sieciówkach to standardy nakazują umieszczanie tego typu rzeczy) powodują że wiemy co możemy oczekiwać po hotelu. I tak kiedyś nie lubiłem standardów i poszukiwałem inności w hotelach, jednak po wizytach z setkach z nich i kiedy w każdym było coś innego ale hotele były do kitu postanowiłem wrócić do sieciowek bo wiem co tam zastane. Przykład prosty tani Express to w miarę fajne łóżko, dobre szampony i jest ich sporo, oraz dobre śniadanie. W Crowe Plaza dla odmiany wiem że nic dla nich nie stanowi problemu, ludzie w tych hotelach są również wyjątkowi. O tym wszystkim przekonałem się właśnie dzięki standardom a takie detale, znaki i reklamy to pierwszy krok w tej ogromnej strategii.

Zastanawiałeś się dlaczego np: Costa ma swój kolor, to samo WizzAir czy Ryanair, tak samo logo hoteli, wszystkie te znaki i kolory działają na podświadomość, która nie pozwoli ci zapomnieć danej firmy. Przykład: Jechałem w nocy w Porto i szukałem hotelu. Wystarczyła mi sekunda, żeby gdzieś w gąszczu neonów, mignął mi znak hotelu, który znam, w sekundzie przeanalizowałem w myślach nie tylko firmę ale i to co mogę tam zastać, i zakręciłem na pierwszym dostępnym zakręcie. Tak samo mam ze Starbucks. Mam nadzieje że choć troszkę wytłumaczyłem ci co miałem na myśli.

Obsługa klienta to inna sprawa, hotele powinny traktować obie rzeczy na innej płaszczyźnie, obsługa powinna być zawsze najważniejsza.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości

cron