Anulowanie rezerwacji
: 28 maja 2013 18:14
Witajcie!
Na długi majowy weekend dokonałem rezerwacji hotelu w Austrii (Wiedeń). Hotel bardzo dobry, rezerwacji dokonałem przez
serwis Agoda na warunkach rezerwacji bez możliwości anulowania i zmiany terminu. Zasady znałem i do nikogo pretensji nie mam, ale zaistniały bardzo obiektywne okoliczności: mój syn z którym miałem jechać jest w szpitalu.
Pytanie: czy jest szansa że zrozumieją moją sytuację czy też nie liczyć na to? Do kogo się zwracać: Agody, Hotelu? Mogę przedstawić odpowiednie dokumenty ze szpitala, ale nie wiem czy to coś da. Na pareset złotych machnąłbym ręką, ale to naprawdę kosztowny hotel...
Poradźcie co robić?
Na długi majowy weekend dokonałem rezerwacji hotelu w Austrii (Wiedeń). Hotel bardzo dobry, rezerwacji dokonałem przez
serwis Agoda na warunkach rezerwacji bez możliwości anulowania i zmiany terminu. Zasady znałem i do nikogo pretensji nie mam, ale zaistniały bardzo obiektywne okoliczności: mój syn z którym miałem jechać jest w szpitalu.
Pytanie: czy jest szansa że zrozumieją moją sytuację czy też nie liczyć na to? Do kogo się zwracać: Agody, Hotelu? Mogę przedstawić odpowiednie dokumenty ze szpitala, ale nie wiem czy to coś da. Na pareset złotych machnąłbym ręką, ale to naprawdę kosztowny hotel...
Poradźcie co robić?