Nieprzeczytane posty

Euro 2012 -promowanie kraju

1
Umowa zawarta pomiędzy Polską Organizacją Turystyczną a UEFA określa warunki współpracy obu organizacji celem promowania Polski. Dzięki temu dokumentowi, POT może legalnie wykorzystywać turniejowe symbole np. logo UEFA EURO 2012TM. Polska musiała zawrzeć tę umowę, gdyż stanowiło to jedną z kilkudziesięciu gwarancji, jakie zobowiązała się wypełnić przy organizacji EURO 2012.
Celem współpracy POT i UEFA jest ukazanie Polski jako kraju ciekawego pod względem turystycznym. Z doświadczenia krajów, które wcześniej organizowały tak ważne imprezy sportowe wynika, że są one idealnym momentem do kreowania pozytywnego wizerunku kraju. Oprócz zaprezentowania atutów Polski, współpraca ma także na celu zadbanie o szczegółowe informacje i odpowiednią promocję EURO 2012.
Przewiduje się, że na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej przyjedzie do Polski około miliona osób. Warto zatem zadbać o promocję, ponieważ kibice przyjadą nie tylko na imprezę sportową, ale także w celach turystycznych.
Polska Organizacja Turystyczna przygotowała już na tę okazję „Program kampanii promocyjnej i reklamowej”. Jej celem nadrzędnym jest wizerunkowo-produktowa kampania multimedialna skierowana na trzy rynki: angielski, francuski oraz niemiecki. Pozostaje mieć nadzieję, że działania tego typu sprawią, że do Polski zawita wielu turystów i kibiców z całego świata i że pomoże to w zbudowaniu mocnego wizerunku Polski.

Źródło trade gazeta
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum naszego forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości

cron