TUI nowe inwestycje
: 14 gru 2010 13:01
W dniu dzisiejszym TUI Poland dokonało zakupu akcji Centrum Podróży S.A. Zrealizowana transakcja jest elementem strategii spółki związanej z budową multibrandowej sieci sprzedaży. Celem inwestycji jest wzmocnienie sieci dystrybucyjnej, zwiększenie obecności w najlepszych galeriach handlowych w Polsce oraz zbudowanie sieci agencyjnej jako czwartego kanału dystrybucji naziemnej (firmowe biura własne TUI CP, firmowe biura franchisingowe TUI CP, biura agencyjne i własne biura agencyjne Centrum Podróży).
Jak powiedział Marek Andryszak, Prezes TUI Poland, Centrum Podróży jako lider na rynku agencyjnym był najlepszym Partnerem do tego rodzaju inwestycji.
W spółce Centrum Podróży pozostaje jej założyciel i obecny Prezes Bertrand Jasiński, który po zrealizowanej transakcji powiedział: „strategią spółki Centrum Podróży jest budowanie ogólnopolskiej naziemnej sieci multibrandowej. Po ponad rocznych negocjacjach z TUI Poland jako udziałowcy spółki uznaliśmy, iż korzystniej będzie ją rozwijać wspólnie z TUI”.
TUI Poland planuje dalej rozwijać sieć Centrum Podróży. Strategia ta będzie realizowana poprzez otwieranie nowych lokalizacji. Już w styczniu 2011 roku sieć Centrum Podróży zostanie poszerzona o 4 nowe punkty sprzedaży.
Centrum Podróży działa na rynku od 2002 roku. Spółka posiada obecnie 8 lokalizacji w strategicznych centrach handlowych na terenie kraju (Warszawa: dwa biura w Galerii Mokotów oraz jedno w Złotych Tarasach, Wrocław – Arkady Wrocławskie, Park Handlowy Bielany, Poznań – Galeria Malta, Zielona Góra – Focus Park, Gorzów Wielkopolski – Galeria Askana). Sezon turystyczny 2009/2010 spółka zakończyła 20% wzrostem, przy tej samej bazie punktów sprzedaży, realizując sprzedaż wycieczek na poziomie 39 mln i wysyłając na wyjazdy zagraniczne 16.500 tysiąca turystów. Centrum Podróży jest brokerem. Koncentruje się na sprzedaży oferty wybranych touroperatorów, oferując ją do klientów ze średniej i wyższej półki. Prowadzona strategia marketingowa stawia na budowę lojalności.
Źródło turystyka 24
Jak powiedział Marek Andryszak, Prezes TUI Poland, Centrum Podróży jako lider na rynku agencyjnym był najlepszym Partnerem do tego rodzaju inwestycji.
W spółce Centrum Podróży pozostaje jej założyciel i obecny Prezes Bertrand Jasiński, który po zrealizowanej transakcji powiedział: „strategią spółki Centrum Podróży jest budowanie ogólnopolskiej naziemnej sieci multibrandowej. Po ponad rocznych negocjacjach z TUI Poland jako udziałowcy spółki uznaliśmy, iż korzystniej będzie ją rozwijać wspólnie z TUI”.
TUI Poland planuje dalej rozwijać sieć Centrum Podróży. Strategia ta będzie realizowana poprzez otwieranie nowych lokalizacji. Już w styczniu 2011 roku sieć Centrum Podróży zostanie poszerzona o 4 nowe punkty sprzedaży.
Centrum Podróży działa na rynku od 2002 roku. Spółka posiada obecnie 8 lokalizacji w strategicznych centrach handlowych na terenie kraju (Warszawa: dwa biura w Galerii Mokotów oraz jedno w Złotych Tarasach, Wrocław – Arkady Wrocławskie, Park Handlowy Bielany, Poznań – Galeria Malta, Zielona Góra – Focus Park, Gorzów Wielkopolski – Galeria Askana). Sezon turystyczny 2009/2010 spółka zakończyła 20% wzrostem, przy tej samej bazie punktów sprzedaży, realizując sprzedaż wycieczek na poziomie 39 mln i wysyłając na wyjazdy zagraniczne 16.500 tysiąca turystów. Centrum Podróży jest brokerem. Koncentruje się na sprzedaży oferty wybranych touroperatorów, oferując ją do klientów ze średniej i wyższej półki. Prowadzona strategia marketingowa stawia na budowę lojalności.
Źródło turystyka 24