Nieprzeczytane posty

Nowa szansa dla Malezji

1
Malezja została zakwalifikowana do grupy Liderów Kampanii Turystycznej typowanych spośród członków UNWTO (Światowej Organizacji Turystyki). Premier Malezji, Dato' Sri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak, dumnie twierdzi, iż turystyka stanowi kluczowy element transformacji gospodarki jego kraju do 2020 roku.

Jednym z dwunastu kluczowych obszarów ekonomicznych Malezji jest Turystyka, co świadczy o jej znaczeniu gospodarczym dla tego kraju. Malezyjski premier za sprawą prowadzonej polityki, opartej na zasadach zrównoważonego rozwoju, aspiruje do miana „ambasadora światowej turystyki”. Pobudzanie turystyki tego azjatyckiego kraju za pomocą odpowiedniego sterowania politycznego owocuje rozwojem gospodarczym (wzrost PKB, nowe miejsca pracy, pobudzenie eksportu, stymulacja inwestycji).

Malezja chce stać się wzorem dla innych w tzw. dobrych „zielonych” praktykach, czego przykładem ma być wyspa Sipadian (ograniczenie ruchu turystycznego poprzez wyznaczenie godzin nurkowania oraz zakaz pozostawania nocą na wyspie). Machinę rozwoju turystycznego napędził slogan „Malezja – prawdziwa Azja”. Hasło to jest zaskakującym przykładem prostoty, za którą widać warto podążać, by osiągnąć sukces w turystycznym marketingu.

Zródło artykułu travel trade
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum naszego forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości