Urząd ds. Turystki Tajlandii (TAT) już uruchomił kolejne aplikacji multimedialne.
Gry zaprojektowano pod kątem charakterystycznego obrazu Tajlandii jest tzw.tuk-tuk, czyli pojazd do transportu turystów, a także typowo tajskie jedzenie.
Głównym celem urzędu jest promocja Tajlandii i dotarcie do wielu młodych osób, którzy korzystają np. z Facebook i podobnych stron internetowych. Wprowadzanie gier do sieci to przede wszystkim promowanie Tajlandii pod kątem turystycznym i przemysłowym.
W roku 2010 TAT odniósł wielki sukces w promowaniu tajskiej turystyki, otrzymał także nagrodę PATA GOLD w 2011 r.
Na Facebooku zarejestrowało się już wiele fanów "Amazing Thailand".
Należy dodać iż w grudniu 2010 r. TAT uruchomił właśnie "Amazing Tajlandian" w aplikacjach dostępnych dzięki platformom takim jak m.in. iPhone, Blackberry, Android, iPad i Nokia.
Od tego czasu TAT zarejestrowało ponad 20 milionów odsłon, a także ściągnięto ponad 200 000 plików.
Takie właśnie pojazdy są widoczne na ulicach w Tajlandii.
Jedzenie w Tajlandii można kupić wszędzie: w restauracjach, barach i na ulicy.
Nasze Forum Turystyczne to zawsze ciekawe informacje ze świata turystyki.
Tajlandia: promocja kraju
1Potrzebujecie rozliczyć się z podatkiem w Holandii Belgii,Hiszpanii lub Anglii?
Zapraszam na moją stronę, chętnie pomogę:
http://www.kancelariabean.com
Zapraszam na moją stronę, chętnie pomogę:
http://www.kancelariabean.com