Strona 1 z 6

Praga

: 05 kwie 2010 21:50
autor: Silwana
Czy ktos moze mi powiedziec ile koron mniej wiecej potrzeba na 8 dni w Pradze. Mamy hotel ze sniadaniem .Mamy zamiar jesc w restauracjach bo nie ma mozliwosci na gotowanie . Do tego mamy zamiar zwiedzac tak ze na bilety wstepu. Juz nie bylam w Pradze ponad 18 lat tak ze jezeli ktos moze odpisac bardzo z gory dziekuje.

Re: Praga

: 07 kwie 2010 20:30
autor: Alex
Witam chialbym pomoc lecz sam nie bylem w Pradze od dawien dawna.Rowniez wybieram sie niebawem odwiedzic to szczegolne miasto , przylaczam sie wiec do pytania z postu powyzej. :D

Re: Praga

: 14 kwie 2010 14:33
autor: max
Odnośnie miasta Praga,a wiec cenowo to jest tak ze im dalej od centrum jest taniej ( to chyba normalne ),np.piwo na placu Vaclava koszt.100-120 koron czeskich a np.na vinohradach jakieś 20 min od centrum koszt.30-40 kr..Muzea tez są drogie np.za złota uliczkę i blizej położone muzea na hradczanach kolo zamku chcieli 300 kr.inne to nie wiem.tak czy siak warto tam być.to tyle co pamiętam i to było w 2008 r.teraz nie wiem jak to wygląda tam.to tyle.

Wiem że to niewiele ale od czegoś trzeba zacząć :D :D :D :D :D

Re: Praga

: 28 kwie 2010 10:22
autor: backpacker
Co do Złotej Uliczki to można zobaczyć ją nieodpłatnie. Nie jest ona w żaden sposób zamykana. O określonej godzinie (nie pamiętam której, ale ok 18) bileter opuszcza budkę i spokojnie można sobie wejść na teren Złotej Uliczki, jak na każdą inną praską uliczkę.

Byłem świadkiem sporej grupy turystów, czekającej aż minie odpowiednia godzina, tak by mogli tam wejść za darmo. Sam też skorzystałem :)

Re: Praga

: 29 kwie 2010 12:57
autor: max
Po co płacić jeśli nie musisz.A ja płaciłem :x :x :x :x :x :x :x .Choć tak naprawdę nie miałem wyjścia,ponieważ miałem czas tylko do południa ( lepiej mi) :D

Re: Praga

: 29 kwie 2010 13:59
autor: backpacker
Z tego co Pamiętam w Pradze mają fajną zmianę warty. (Trzeba doczytać kiedy jest uroczysta zmiana) - ja jestem fanem tego typu atrakcji i w każdej odwiedzanej stolicy staram się oglądać uroczystą zmianę warty. Warto być odrobinę wcześniej, żeby zająć sobie miejsce, z którego wszystko widać.

Praga

: 20 maja 2010 13:15
autor: Robinho
Mieszkam w Pradze juz ponad trzy lata. Nie jest tam tak drogo a co najlepsze ze jest tam duzo rzeczy tanszych jak przy granicy (np. w Cieszynie). Jest to piekne i stare miasto, tak w dzien jak i w nocy zycie na ulicach nie ustaje.Jest tam duzo różnych muzeum (wstepy sa od 100 kc do 300 kc), zamki (na niektóre wstep jest za darmo), różne restauracje (u chinczyków można zjeść naprawde bardzo dobry obiad od 100 kc z piwem) a i świetne dyskoteki.

Re: Praga

: 20 maja 2010 15:07
autor: admin
Fajnie że znalazł się ktoś kto będzie w stanie udzieli wszelkich rzetelnych a przede wszystkim aktualnych informacji odnośnie pięknej Pragi.

Napisz jeśli możesz aktualne przykładowe ceny kilku artykułów spożywczych ( tak dla ogólnej orientacji).Kolejne kwestia zanim przejdziemy do zabytków to oczywiście ceny biletów a także czy są dostępne jakieś karty dla turystów To na początek :D :D.


No i przede wszystkim witamy na naszym forum

Praga

: 20 maja 2010 18:41
autor: Robinho
Ja również witam i cieszę się że jest taka strona oraz chętnie udziele potrzebnych informacji.
Ceny biletów na metro i autobus są od 30 kc (jest to na 75 min.), niestety o kartach dla turystów nic mi nie wiadomo ale warto naprawde Prage zwiedzać pieszo. Bilet na pociąg do granicy np. Cieszyn kosztuje ok 480 kc.
Co do artykułów spożywczych to najlepiej kupować w marketach takich jak Tesco, Lidl, Kaufland jest ich tam dużo i wszedzie. Chleb kosztuje od 20 kc do 30 kc, bułki od 1 kc do 2kc, paczkowane krojone wedliny (100 g) od 12 kc do 25 kc, sery paczkowane (100 g) od 14 kc do 25 kc, piwo 9 kc do 20 kc ale na stacjach bęzynowych kosztuje 3 razy tyle, woda mineralna od 3,50 kc do 10 kc. W każdym markecie codziennie są promocje na rużne artykuły i można wiele kupic jeszcze taniej.

Re: Praga

: 21 maja 2010 12:58
autor: admin
Witaj.Dziękuje za tak cenne informacje,nie tylko dla mnie.Czy orientujesz możesz się w cenach noclegów,jeśli nie to czy są jakieś hotele,pensjonaty do wynajęcia które polecasz.Kolejna kwestia to którą część Pragi polecasz jako bazę wypadową.W samym centrum jest pewnie najdrożej,może warto by zatrzymać się kawałek dalej.?