Nieprzeczytane posty

anulowanie rezerwacji Neckermann - co robić???

1
Drodzy Forumowicze,

Czasem czytam o takich sytuacjach, ale właśnie dotknęło mnie to osobiście. Wydaje się dobre biuro, porządna firma - Neckermann...
Zarezerwowałem dziś wycieczkę na Dominikanę - 5 dni. Świetna cena - 1650 zł za dwie osoby. Hotel 4 gwiazdki, all inclusive. Marzenie... Super promocja! Pełnia szczęścia! Telefon do żony z informacją, że mam dla niej prezent na rocznicę ślubu. Wniebowzięta ;)
Rezerwowałem przez portal travelplanet.pl. Na stronie Neckermanna ta oferta również się znajdowała.
Po ca. dwóch godzinach telefon z Travelplanet.pl, że niby nie ma już miejsc wolnych, a zaraz potem informacja, że nie są w stanie wysłać mnie i żony na Dominikanę w tej cenie. Żeby pojechać na tą wycieczkę muszę dopłacić ponad 6000 zł od osoby... I pytam się gdzie tu poważne traktowanie klienta. Na stronie Travelplanet informacje - numer 1 w turystyce wg Gazety Wyborczej i portalu money.pl, certyfikat Rzetelna Firma.... jakoś nie zauważyłem.
Ręce mi opadają i brak mi słów.
Dostałem od nich mailem numer zamówienia. W mailu było napisane, że "Prosimy zaczekać na telefon od naszego konsultanta, który uzupełni dane uczestników i dokończy rezerwację".
Możecie coś poradzić? Jak się zachować w tej sytuacji? Jeśli nawet ta cena jest zbyt niska, to czemu znalazała się u nich na stronie. Czuję się jednak oszukany.
Paweł
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości