Nieprzeczytane posty

Nowa kampania reklamowa biura podróży Funclub

1
1 marca 2012r. pod hasłem „Zostaw mamę” rusza nowa, dwumiesięczna, ogólnopolska produktowa kampania reklamowa Biura Podróży Funclub. Reklama kierowana jest do młodzieży w wieku 16-18 lat. Celem działań jest nie tylko sprzedaż imprez z oferty letnich obozów zagranicznych, ale również umocnienie wizerunku lidera na rynku turystyki młodzieżowej.

Na potrzeby akcji przygotowano 15-sekundowy spot reklamowy dla marki obozy młodzieżowe.pl, który wyemitowany zostanie w muzycznych stacjach telewizyjnych: MTV i VIVA. Autorem zdjęć jest Bartosz Pussak, a w podkładzie muzycznym wykorzystana została linia melodyczna przygotowana przez Matheo, właściwie Mateusza Schmidt’a – polskiego rapera i producenta muzycznego.

Materiał przygotowany został w stylistyce pierwszego pocałunku. Przekaz kieruje uwagę na letnie wyjazdy młodzieżowe i odsyła na stronę internetową obozymlodziezowe.pl. Dodatkowo, kampanię wspierać będą tzw. skrzydełka reklamowe, które pojawiać się będą przed blokiem reklamowym we wspomnianych stacjach.

Dopełnieniem kampanii będzie konkurs, który ruszy już 19 marca i trwać będzie przez kolejne 4 tygodnie. Nagrodą w konkursie będą m.in. obozy młodzieżowe organizowane przez Biuro Podróży Funclub.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania związane ze współpracą z siecią agencyjną touroperatora, aktywność public relations oraz promocja obozów młodzieżowych w prasie i Internecie. Wszystkie kreacje oparte są na motywie ostatnio bardzo popularnych wśród nastolatków lolspeak’ów.

ZOBACZ REKLAMĘ
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 154 gości