Nieprzeczytane posty

Dlaczego mają miejsca opóźnienia samolotów

1
Opóźnienia w lotach są nieuniknioną frustracją związaną z podróżami lotniczymi. W ubiegłym roku w całej Europie każdy samolot opóźnił się średnio o prawie dwie minuty, co daje łącznie ponad 19 mln minut opóźnienia, czyli 316 666 godzin i ponad dwukrotnie więcej niż w roku 2017.

O ile rozsądne wydaje się założenie, że każde zatrzymanie jest wynikiem poważnego problemu lotniczego, czasami opóźnienia wynikają z najbardziej drobnych komplikacji.

Grupa AJW testuje, odnawia i naprawia komponenty samolotów dla ponad 1000 linii lotniczych, od Air Astana do United Airlines, w tym British Airways, Easyjet i Lufthansa, w 117 krajach, więc wie co nieco o przygotowaniu samolotu do lotu.

Dyrektor generalny Christopher Whiteside mówi, że chociaż istnieje wiele oczywistych powodów, dla których samoloty są trzymane na asfalcie, inne są znacznie bardziej subtelne i śmieszne na granicy. "Wiele z nich ma związek z bezpieczeństwem, ale niektóre z nich są po prostu kluczowe dla zapewnienia pasażerom niezapomnianych wrażeń", powiedział.

Poprosiliśmy go o wybranie bardziej niezwykłych błędów, które mogły doprowadzić do tysięcy godzin opóźnień na całym świecie.

Ekspres do kawy

"Brak gorącej kawy nie zepsuje samolotu, ale prowadzi do poważnych zrzędliwych pasażerów (i załogi)", powiedział. "W dłuższej perspektywie czasowej może to poważnie zaszkodzić poziomowi sprzedaży biletów lotniczych, zadowoleniu klientów, a ostatecznie także reputacji linii lotniczych.

"Z tego powodu start jest często opóźniony, aby naprawić lub wymienić uszkodzone ekspresy do kawy. Mimo, że bezpieczeństwo jest zawsze najwyższym priorytetem linii lotniczych, zwracają one coraz większą uwagę na doświadczenia pasażerów".

Miejsce pilota.

"Może się to wydawać oczywiste, ale codziennie przeprowadza się kontrole siedzenia pilota, aby upewnić się, że jest ono w pełni funkcjonalne", powiedział Christopher. "Wszelkie problemy związane z ręczną lub elektroniczną obsługą fotelika muszą zostać naprawione przed startem samolotu.

"Po pierwsze, fotel pilota musi być mocno osadzony w torach fotelika. Wszelkie oznaki luzu oznaczają, że samolot nie może wystartować. Potrzeba czasu, aby fotel pilota był odpowiedni i jeśli jakakolwiek pojedyncza część samolotu nie działa prawidłowo, wszystkie obszary muszą zostać zresetowane i dokładnie sprawdzone".

Przesuwanie awaryjne

"Wszystkie tratwy ślizgowe samolotów mają określony okres trwałości, który musi być ściśle przestrzegany", powiedział. "Programy konserwacji zapewniają, że wszystkie tratwy ślizgowe są w pełni sprawne przed umieszczeniem ich na pokładzie i że są usuwane z samolotu na długo przed upływem terminu ważności.


Miejsce dla personelu pokładowego

"Może to być coś, o czym nigdy nie pomyślałeś, ale jeśli miejsce przeznaczone dla personelu pokładowego nie może być używane, członek personelu pokładowego nie będzie w stanie latać.

"Linie lotnicze mają ścisły stosunek liczby pasażerów do liczby członków załogi, którego muszą się trzymać dla bezpieczeństwa wszystkich pasażerów na pokładzie. Jeśli linia lotnicza jest członkiem załogi, który jest zbyt krótki z powodu zepsutego siedzenia, jest mało prawdopodobne, aby proporcje te zostały spełnione i samolot nie wystartuje. Może to oznaczać duże opóźnienie dla pasażerów".
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości

cron