Hotelbeds przygotował kilka referencji na temat 2018 roku odnosnie jaki był rok dla branży i prognozy na rok 2019.
Tendencja dla pośredników zwiększających swój udział w sprzedaży hoteli Vs kanał bezpośredni będzie kontynuowany do 2019 roku i później. Pokazuje to, że konsumenci czuja się z reguły bardziej komfortowo -
Konsolidacja była kluczową częścią sektora zakwaterowania w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy i będzie kontynuowana w 2019 r.
Być może najciekawszym wydarzeniem w przestrzeni hotelowej w tym roku nie była technologia ani przestrzeń dystrybucyjna. Pokoje OYO pojawiły się znikąd, aby zebrać ogromne sumy, około miliarda dolarów w ostatniej rundzie, aby stworzyć bardziej wyrównane szanse dla małych niezależnych nieruchomości.
W ubiegłym roku wszyscy nadal zakładali, że alternatywny sektor zakwaterowania będzie się nadal rozwijał w postępie geometrycznym. Jednak w tym roku nastąpiło znaczące spowolnienie wzrostu i spodziewamy się, że będzie kontynuowane.
Chiński rynek wychodzący pozostaje w dużej mierze niewykorzystany
Silny wzrost liczby dystrybutorów hotelowych oferujących treści odsprzedawców jest niezrównoważony i zły dla konsumentów
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy tendencję, że linie lotnicze zbliżają się do nas, aby rozpocząć sprzedaż zakwaterowania hotelowego na swojej stronie internetowej. W 2018 r. To się zwiększyło, ale przewidujemy, że w 2019 r. spotkamy się ze zwiększoną ilością ofert
Jak zarezerwować najtańszy hotel
https://www.booking.com/index.en-gb.html
http://www.hotels.com
Pośrednicy
https://www.trivago.co.uk/
https://www.tripadvisor.co.uk/Hotels
Nowe trendy w hotelarstwie w 2019
1Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/