Nieprzeczytane posty

Czarna lista gości- odpowiedź hoteli na tripadvisor

1
Hotele na całym świecie dzielą się informacjami na temat gości - pozytywnych i mniej pozytywnych - więc jeśli gość ukradł na przykład szlafrok w hotelu w Rio de Janeiro, kiedy zaprosił go do hotelu w Izraelu, hotel wiedział o tym i mógł wziąć środki.

Kiedy odwiedzający przybywa do hotelu i nie jest zadowolony z warunków lub usług, które mu przekazano, wie, jak to wyrazić: może korzystać z blogów, mediów społecznościowych, witryn z ocenami itp., Aby mógł poinformować świat o swoich doświadczeniach . Jednak hotelarze i inni dostawcy usług hostingowych nie mają tych narzędzi i są bezradni wobec mniej pozytywnych gości, którzy kradną ręczniki, hałasują, powodują szkody itp.

Równowaga sił pomiędzy hotelarzami i internetowymi biurami podróży, takimi jak Booking i Expedia, jest również nastawiona na gości. Hotele stają się w coraz większym stopniu zależne od zamówień od agencji internetowych, które utrzymują hotelarzy jako zakładników z wysokimi opłatami - około 15% -23% i różnymi ograniczeniami, takimi jak niemożność bezpośredniego komunikowania się z przyszłymi gośćmi w dniu przyjazdu.

Nie tylko to - branża hotelarsko-gastronomiczna jest bardzo wrażliwa na wydarzenia, które nie znajdują się pod kontrolą hotelarzy, ale bezpośrednio na nich wpływają - takie jak recesja gospodarcza / klęski żywiołowe / niestabilność polityczna i inne.

Sytuacja, w której hotelarze, być może najważniejszy gracz w branży turystycznej, prawie nie ma władzy - jest absolutnie absurdalna. Brak równowagi mocy jest bardzo znaczący, znacząco obniżając zyski hotelarzy, a pod koniec dnia staje się progiem gości - zarówno z powodu szkód związanych z problematycznymi gośćmi, jak i z wysokich opłat płaconych agencjom internetowym - co jest prawie cudem że hotelarze osiągają zyski.

Niektóre izraelskie przedsiębiorstwa próbują zapewnić rozwiązanie - i pomóc hotelom przywrócić równowagę sił w przemyśle.

Aby przywrócić równowagę między usługodawcami i gośćmi, WhosYourGuest stworzył platformę, na której hotele na całym świecie wymieniają się informacjami o gościach - pozytywne i mniej pozytywne informacje - więc jeśli gość ukradł szlafrok w hotelu w Rio de Janeiro, złożył rezerwację hotelową w Izraelu, wie o tym i może podjąć środki (zażądać depozytu lub sprawdzić pokój na długo przed zwolnieniem klienta), aby zapobiec powtórzeniu się sprawy i zmniejszyć ryzyko.

Hotele otrzymują również powiadomienia e-mail o raportach w swoim kraju. Po krótkim procesie rejestracji na platformie i weryfikacji szczegółów, hotel otrzymuje informacje o dostępie do bazy danych. Usługa jest bezpłatna i działa już w 22 krajach.

BookingDirection to dodatek do witryn hotelowych, który zwiększa bezpośrednie rezerwacje o kilkadziesiąt procent, oszczędza wypłaty prowizji do OTA (Expedia Expedia itp.) I generuje tysiące dolarów w przychodach netto za hotel na miesiąc.

Jak to działa? Badania wykazują, że 76% rezerwacji hotelowych na całym świecie dokonywanych jest w OTA. Ale BookingDirection zbadał i odkrył, że 52% użytkowników odwiedza witrynę hotelu tuż przed dokonaniem rezerwacji w OTA. Jeśli tak, to dlaczego opuszczają stronę internetową hotelu i wracają do zakupów w OTA? Jest kilka powodów, z których jeden polega na tym, że użytkownicy błędnie myślą, że w OTA znajdą niższą cenę.

Dzięki narzędziom BookingDirection, które są łatwo umieszczane na stronie internetowej hotelu, hotel pokazuje gościom, że ich cena na stronie internetowej jest konkurencyjna, a czasami nawet niższa niż na jakiejkolwiek stronie rezerwacyjnej na świecie. Ponadto produkt wykorzystuje techniki eCommerce, aby zachęcić użytkowników do zamówienia natychmiast, zamiast opuszczać stronę internetową hotelu i zamawiać w innym miejscu. BookingDirection pomaga setkom hoteli na całym świecie uzyskać bezpłatne rezerwacje bezpośrednie.

Usługa jest platformą, która umieszcza hotel w centrum doświadczenia turysty, umożliwiając gościom i hotelowi komunikację bezpośrednio przed, w trakcie i po pobycie w fizycznej przestrzeni hotelu i poza nim. Dzięki platformie hotel może zaoferować gościom spersonalizowaną gościnność - od usług hotelowych i propozycji wartości do planowania podróży i rezerwacji restauracji, spektakli, wycieczek i innych. W ten sposób hotel dokładnie rozpoznaje preferencje odwiedzającego, wzmacnia osobistą więź z nim, zwiększa jego satysfakcję i zdobywa lojalność gościa do hotelu zamiast agencji.
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości