Nieprzeczytane posty

Co czeka nas na lotniskach i w samolotach w przyszłości

1
Rynek lotniczy stale się rozwija. Niezależnie od tego, czy koncentruje się na przewożeniu pasażerów lub imprez rekreacyjnych oraz pasażerów biznesowych, transformacja jest szybka i stała. Dzisiaj, w trakcie krótkiej trasy przez główne krajowe i międzynarodowe linie lotnicze, można zidentyfikować coraz bardziej powszechny czynnik: znaczenie technologii w pozytywnym doświadczeniu usług oferowanych przez linie lotnicze.

Firmy myślą o zróżnicowanych usługach, które mogą poprawić jakość obsługi klienta bez względu na wiek. Na przykład w salonach dla VIP-ów można znaleźć przestrzenie dla dzieci opracowane w taki sposób, aby rodziny miały miejsce do wypoczynku i zabawy dla dzieci, gdy czekają na wejście na pokład. Ponadto wiele firm opracowało specjalne menu i interaktywne kanały z treściami rozrywkowymi dla dzieci podczas lotu.

Jednak w odniesieniu do korporacyjnej opinii publicznej obserwujemy dużą zmianę ze strony linii lotniczych, tak aby ci podróżnicy mieli coraz większy dostęp do usług, które mogą wykraczać poza spokojny i bezpieczny lot, w drodze do spotkań biznesowych i zobowiązań zawodowych . Tutaj, poza doświadczeniem, znajdują się urządzenia technologiczne opracowane przez firmy w celu zapewnienia dokładnych informacji w czasie rzeczywistym.

Na przykład aplikacje opracowane przez linie lotnicze umożliwiają pasażerom - którzy obecnie mają znacznie bardziej cyfrowy i wielokanałowy profil - uzyskanie informacji o locie, natężeniu ruchu w drodze na lotnisko, a także o sprawdzeniu i wyborze menu pokładowe lub sprawdź informacje o filmach, które będą dostępne podczas lotu, za jednym dotknięciem.

Funkcja odprawy online to kolejny czynnik, który ułatwia życie tym podróżnikom, którzy spędzają znaczną ilość czasu w trakcie oczekiwania między wejściem na pokład lub lotem łączącym. Chociaż linie lotnicze szukają alternatywnych sposobów na przyspieszenie i ulepszenie procedur wejścia na pokład lub zejścia z pokładu, zapoznaj się z salonami dla VIP-ów, o których będziemy mówić dalej, jest również bardzo delikatna kwestia związana z infrastrukturą niektórych lotnisk: Niezależnie od całej rewolucji technologicznej i zmian zachowań konsumenckich, formalności biurokratyczne zmuszają podróżnego do czekania na kilka godzin przed wejściem na pokład, na przykład, co skutkuje pewnym stopniem bezczynności.

Jednak w tym miejscu należy podkreślić, że bezpieczeństwo lotniska i lotów zawsze będzie miało pierwszeństwo. Dlatego firmy zgodzą się z tym wymogiem ze strony władz, przyjmując podróżnego z wyprzedzeniem do trzech godzin (lub nawet więcej, w niektórych przypadkach).

Długie oczekiwanie na wejście na pokład i loty łączone przenosi nas w rzeczywistość salonów VIP. Dawniej zarezerwowane dla kadry kierowniczej i pasażerów Premium, obecnie otrzymują tę publiczność ze spersonalizowanymi usługami. Przykładem są salony VIP, które obejmują sale gimnastyczne, kina, wellness i gabinety masażu, sale konferencyjne, pomieszczenia do drzemki, kąpiele i usługi gastronomiczne dla tych, którzy wolą spać podczas lotu i którzy spożywają posiłek przed wejściem na pokład. Ponadto istnieją nawet symulatory golfa i baseny.

Nowe nawyki podróżujących w interesach, które nasiliły się od 2016 roku, napędzają rynek turystyczny na lądzie z propozycją Bleisure (Business + Leisure). Stając się bardziej wymagającym od lat, pasażerowie ci mają bardzo szeroką gamę korzyści i opcji. Widzimy stały wysiłek ze strony firm oferujących zróżnicowane produkty po cenie, która jest lepiej dopasowana do budżetów podróży firm, na przykład pośrednia klasa ekonomiczna (lub Economy Premium), usługi i udogodnienia, które zwiększają wartość, komfort i oprócz dobrych doświadczeń, niezwykłych sesji degustacyjnych.

Ale bleisure ma również wpływ na poziom zajętości samolotów. Według badań opublikowanych przez Phocuswright, firmę podróżującą o globalnym zasięgu, 64% podróżujących w interesach przedłuża liczbę dni, w których podróżują i pozostają w miejscach, które odwiedzają do czterech dni, podczas gdy 60% tych podróżnych rozszerza swoje podróże o kolejna osobę.

Nic dziwnego, że główne centra biznesowe, takie jak Nowy Jork, Boston i samo miasto São Paulo, prowadzą agresywne kampanie skierowane do tej publiczności, zachęcając do praktyki.

Adaptacja, innowacje i praca w celu sprostania nowym wymaganiom wymaga ciągłej, uważnej uwagi. Na przykład w Chinach można już płacić za bilety z QR-Code. Sztuczna inteligencja dostarcza informacji o podróży, zdarzeniach meteorologicznych i innych informacjach, a wszystko to w czasie rzeczywistym.
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości