Strona 1 z 1

Science fiction w hotelarstwie staje się rzeczywistością

: 27 wrz 2018 22:21
autor: admin
Marriott International instaluje urządzenia Amazon Alexa w swoich pokojach.

https://www.marriott.com/default.mi

Firma Marriott International połączyła siły z gigantem technologii, aby dokonać przeglądu sposobu zaspokojenia potrzeb klientów. Nie jest to jedyny hotelarz, który zwrócił się do Alexy, by zrewolucjonizować sposób, w jaki dba o swoich klientów.

W okresie letnim Amazon testował urządzenia Alexa for Hospitality w wielu hotelach, w tym w Time Hotel w Nyack w Nowym Jorku i Wynn w Las Vegas.

Amazon od kilku miesięcy wykorzystuje technologię, wykazując jej przydatność na konferencji w Las Vegas pod koniec zeszłego roku. Po aktywacji Alexa, mogą go użyć, aby uzyskać podstawowe informacje, takie jak godziny pracy hotelowego basenu. Może być również używany do kontrolowania temperatury w pomieszczeniu, zamykania rolet, dostrajania telewizora, zamawiania obsługi pokoju, a nawet tworzenia dostosowanej listy odtwarzania muzycznego.

Urządzenie może również dostarczyć ogromną ilość przydatnych informacji, takich jak informacje o lotnisku, a nawet, dla świadomych fitness, sporządzić szybki trening.

"Klienci mówią nam, że uwielbiają, jak łatwo zdobyć informacje, cieszyć się rozrywką i kontrolować podłączone urządzenia, po prostu prosząc Alexę, i chcemy zaoferować te doświadczenia wszędzie, gdzie klienci ich potrzebują" - powiedział Daniel Rausch, wiceprezes Amazon.

"Alexa for Hospitality sprawia, że ​​pobyt w hotelu przypomina bardziej przebywanie w domu i zapewnia dostawcom usług gościnnych nowe sposoby tworzenia niezapomnianych pobytów dla swoich gości."

Według Rauscha opinie klientów były zachęcające, a 90% użytkowników określiło je jako "dobre" lub "doskonałe" według ankiet.

Jednak nie wszyscy są szczęśliwi. Tysiące pracowników hoteli Marriott rozważa strajk w proteście przeciwko zagrożeniu dla ich miejsc pracy. "Nie zatrzymasz technologii", powiedział Donald Taylor, prezes związku "Unite Here" w New York Times.

"Pytanie brzmi, czy pracownicy będą partnerami w ich rozmieszczeniu, czy przypadkowymi osobami, które zostaną przez nie przejęte."