Nieprzeczytane posty

Nowa marka w segmencie hoteli IHG

1
InterContinental Hotels Group ogłosiła, że zgodziła się nabyć 51 procent udziałów w Regent Hotels & Resorts za 39 milionów USD w gotówce.

IHG będzie mieć prawo do stopniowego przejęcia pozostałych 49 procent odsetek od 2026 r.

Gigant hotelowy sprawi, że Regent znajdzie się w portfelu marek na najwyższym poziomie segmentu luksusowego i przyspieszy jego wzrost na całym świecie.

Intencją InterContinental Hotels Group jest rozwój marki od sześciu hoteli do ponad 40 hoteli w kluczowych lokalizacjach miejskich i ośrodkach turystycznych na dłuższą metę.

Synonimem ponadczasowej nowoczesności, niedoścignionego luksusu i intuicyjnej obsługi, marka Regent ustanowiła standardy dla luksusowych hoteli na całym świecie, odkąd powstała w 1970 roku.

Ma światowej sławy dziedzictwo, zbudowane wokół eleganckich, ponadczasowych wzorów hoteli i zakorzenione w skupieniu się na dostarczaniu prawdziwie wyjątkowych i luksusowych przeżyć dla gości.

Przejęcie Regent jest częścią jednej z nowych inicjatyw strategicznych InterContinental Hotels Group, które koncentrują się na kontynuowaniu ekspansji w szybko rozwijającym się segmencie luksusowym o wartości 60 miliardów dolarów.

Inicjatywa ta jest wspierana przez utworzenie nowego, dedykowanego działu, który jeszcze bardziej zwiększy nasze możliwości w tej dziedzinie i zostanie sfinansowany przez program efektywnościowy InterContinental Hotels Group.

Grupa InterContinental Hotels potwierdziła również, że po gruntownym remoncie rozpoczętym na początku roku 2020, InterContinental Hong Kong stanie się Hotelem Regent na początku 2021 roku.

Hotel pierwotnie otworzył swoje podwoje w 1980 roku jako jeden z najbardziej kultowych hoteli, jakie kiedykolwiek nosiły markę Regent.

Keith Barr, dyrektor generalny InterContinental Hotels Group, skomentował: "IHG jest już jednym ze światowych liderów w dziedzinie luksusu z naszą marką InterContinental Hotels & Resorts, ale widzimy duży potencjał do dalszego rozwoju naszej globalnej działalności w szybko rozwijającym się segmencie luksusowym .

"Jako jeden z pionierów w definiowaniu luksusowych hoteli, zarówno w Azji, jak i na całym świecie, Regent jest doskonałym dodatkiem do portfolio marek IHG.

"Widzimy prawdziwą szansę na uwolnienie ogromnego potencjału Regent i przyspieszenie jego globalnego wzrostu.

"Ponadto, tworząc dedykowany dział luksusów, będziemy gromadzić najbardziej doświadczonych i szanowanych osób w branży, które pomogą w prowadzeniu naszej oferty luksusowej, zapewniając, że nasze istniejące luksusowe marki będą nadal ewoluować i pozwalać nam wprowadzać nowe marki, takie jak Regent, aby ulepszyć naszą ofertę marek. "

51% udziałów zostanie nabyte za 39 milionów USD w gotówce, wypłacone w trzech transzach w wysokości 13 milionów USD, pierwsze w dniu ukończenia, drugie w 2021 r., A trzecie w 2024 r.

Kwoty te będą finansowane w ramach istniejących wytycznych dotyczących nakładów inwestycyjnych IHG do wysokości 350 milionów USD brutto i 150 milionów USD netto rocznie w średnim okresie.

Steven Pan, prezes firmy Formosa International Hotels Corporation, skomentował: "Regent został założony przez legendarnego hotelarza Roberta Burnsa, który dążył do połączenia azjatyckiej gościnności i zachodniej elegancji, aby stworzyć wiodącą markę luksusowych hoteli.

"Marka ma niezrównane dziedzictwo na samym szczycie luksusowego segmentu, a flagowy Regent Hong Kong był konsekwentnie uznawany za najlepszy hotel na świecie w latach 80. i 90. XX wieku.

"Przywrócenie nieruchomości do pierwotnych korzeni jako hotelu Regent symbolizuje naszą ambicję przywrócenia marki do dawnej świetności i przejdzie do historii jako jeden z największych zwrotów marki w branży hotelarskiej.

"IHG podziela naszą wizję marki i ma zdolność realizacji naszych ambicji.

"IHG ma głębokie zrozumienie, jak chronić to, co sprawia, że marka Regent jest tak wyjątkowa , a jednocześnie zapewnia, że marka może się rozwijać i rozwijać na skalę globalną."
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości