Nieprzeczytane posty

Nowa strategia turystyczna Vanuatu

1
Dynamiczny zespół składający się z Dyrektora Generalnego VTO, Adeli Aru, Kierownika ds. Marketingu, Allana Kalfabuna, Kierownika ds. Badań Informacji i Danych, Sebastiena Badora z doradcą technicznym i pracownikami pokazuje bardzo dobre oznaki, że rok 2018 będzie miał duży wpływ na branżę turystyczną Vanuatu.

Pani Aru ujawniła, że zespół i personel VTO mają bardzo dobre stosunki robocze z zainteresowanymi stronami i połączyli siły z partnerami rozwojowymi, aby w tym roku przeprowadzić działania mające na celu przyciągnięcie większej liczby turystów do kraju.

"Z radością ogłaszamy, że w tym tygodniu rozpoczniemy poważną kampanię we współpracy z Air Vanuatu w Sydney i Brisbane w Australii przez sześć tygodni. Sukces odniosły rząd Vanuatu, rząd Nowej Zelandii i rząd Australii" powiedziała.

"Air Vanuatu współpracuje z VTO i oferuje bardzo konkurencyjne ceny biletów lotniczych zarówno do Australii, jak i Nowej Zelandii, co sprawia, że Vanuatu jest silniejszym miejscem docelowym dla naszych międzynarodowych gości, ponieważ niestrudzenie pracujemy z naszym menedżerem ds. Marketingu, Allanem, promować Vanuatu na rynkach regionalnych i międzynarodowych, takich jak Azja i Europa.



"Największa kampania w pierwszym kwartale tego roku pomoże przygotować rynek, a my będziemy współpracować z branżą przy wsparciu ze strony sektora prywatnego - koszty kampanii wynoszą 650 000 USD w Australii i koszty kampanii Nowej Zelandii wynoszą 200 000 NZ za pierwszy kwartał".



Pan Kalfabun powtórzył, że ważne jest, by kierować uwagę na rynki w regionie, aby zwiększyć liczbę rezerwacji w Vanuatu, które pozytywnie rozpoczęły rok dla wielu biur podróży i kurortów w Vanuatu.



"Chodzi przede wszystkim o utrzymanie spójności, więc mieliśmy bardzo dobre opinie zwrotne - w ten sposób utworzyliśmy call centers w prowincjach, które dostarczą aktualne dane i podzielą się z naszą siecią informacjami o wydarzeniach, które będą miały miejsce w całym kraju, będziemy mieli "Kalendarz wydarzeń" i jesteśmy podekscytowani, że przyciągną one więcej turystów, aby wybrać Vanuatu jako cel podróży i chcą wrócić w czasie wakacji "- powiedział.



"Nie tylko konkurujemy w kraju, ale mamy również inne kraje wyspiarskie, takie jak Fidżi, a my jako miejsce wypoczynku potrzebujemy tej przestrzeni do kampanii, ponieważ dzieci wróciły do szkoły, a rodzice będą musieli przygotować plany na wakacje, dlatego właśnie musimy przeprowadzić tę kampanię na temat tego, co ma do zaoferowania Vanuatu.



"Jednym z priorytetów VTO jest wzmocnienie naszych centrów obsługi telefonicznej, aby umożliwić bardziej dostępne tereny oddalone, aby zapewnić różnorodne doświadczenia, które odwiedzający mogą odwiedzić, a nie tylko to, będą również dostarczać dane na temat doświadczeń i produktów, które będą wykorzystywane do kierowania nie tylko ekspaci, ale miejscowi turyści, tacy jak pakiety rodzinne, które są dostępne na zewnętrznych wyspach "



Obecnie prowadzone są warsztaty call center na temat Santo ułatwione przez VTO, aby szkolić funkcjonariuszy obsługujących centra obsługi telefonicznej, aby byli skuteczniejsi i tworzyli dane dla działalności turystycznej w kraju.
Istnieje więcej działań, które VTO będzie realizować w tym roku, a VTO jest podekscytowany i optymistycznie nastawiony, że 2018 odniesie sukces w branży turystycznej.
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości