Nieprzeczytane posty

Rzeczy, o których możesz nie wiedzieć o Ryanair

1
Zapoznaj się z rzeczami, o których nigdy nie wiedziałeś,


Podczas gdy niektórzy przewoźnicy mogą się pochwalić dodaniem do swojej floty nowego Boeinga 787 Dreamlinera i błyszczącego Airbusa A380, Ryanair lubi to uprościć. Tak prosty, że jego ponad 400-calowa flota składa się w całości z Boeinga 737. Jego ulubiony, dwusilnikowy, wąski samolot pasażerski ma 189 pasażerów i ma zasięg 3200 mil morskich.

Linia lotnicza ma ponad 100 nowszych wersji 737, 737MAX, na zamówienie i planuje zwiększyć flotę do 585 do 2024.
2. Nie zawsze była to operacja bez dodatkowych opłat

Ryanair rozpoczął działalność jako Danren Enterprises w 1984 roku, prowadząc tylko trasę Waterford do Londynu Gatwick, zanim zmienił nazwę na Ryanair po irlandzkim przedsiębiorcy i współzałożycielu Tony Ryanie. W 1986 roku dodano drugą trasę między Dublinem a Luton.

W tym momencie przewoźnik był taki sam, jak każdy inny, starając się zadowolić swoich klientów doskonałą obsługą, ale w 1987 roku został zatrudniony Michael O'Leary.

Po wizycie w budżetowym biurowcu Southwest Airlines w USA, O'Leary był przekonany, że najlepszym sposobem na zarabianie na przewoźnikach było zaoferowanie pasażerom rozebranej usługi w zamian za niskie ceny. "Poszliśmy do Southwest Airlines w USA", wspominał później O'Leary. "To było jak droga do Damaszku. To był sposób na sprawienie, by Ryanair działał. Spotkałem się z Herbem Kelleherem.

Do 1995 r. Ryanair przewoził 2,25 mln pasażerów.


Wielka Brytania jest, co zaskakujące, nie największym rynkiem dla Ryanaira (jest druga). Irlandia nie jest również (piąta) ani Hiszpania (trzecia). Włochy są w istocie honeypotem przewoźnika, a od 2014 r. Wyprzedziły Hiszpanię i Wielką Brytanię. Te trzy stoją daleko przed takimi krajami jak Niemcy (czwarte), Polska (szósty) i Grecja (10.).

Jeśli masz ochotę latać Ryanairem do Włoch, istnieje wiele opcji, od popularnego Mediolanu i Neapolu po mniej znane Alghero i Pescara.

Pomimo niesprawdzonego wzrostu w ostatnim dziesięcioleciu, polegającego na rozbudowie sieci połączeń ponad niektórzy zerwali z usług Ryanair

Wśród nich jest wiele brytyjskich lotnisk, które nie są już uważane przez przewoźnika jak Inverness (dobrze obsługiwane przez BA i Easyjet), Doncaster (używane przez Wizz, Tui i Flybe) i Blackpool, które obecnie nie ma komercyjnych usług .

Poza tym Ryanair wyrzucił Göteborg, Hamburg, Malmo, Maribor i Tulon ze swojej listy.

5. Glasgow może być następnym miastem

Szkockie miasto jest drugą najszybciej zmniejszającą się bazą dla linii lotniczych Ryanair, zgodnie z raportem Ankera, który zawierał dane na temat odlotów z FlightGlobal. Od 2007 roku liczba samolotów linii lotniczych opuszczających Glasgow spadła o 74 procent, ustępując tylko fińskiemu lotnisku w Tampere, gdzie odloty spadły o 92 procent.

Salzburg (spadek o 73 procent), Derry (o 72 procent w dół) i Girona (o 70 procent w dół) również odnotowały duże spadki w ciągu ostatnich 10 lat.

Dwóch 17-letnich uczniów zostało zleconych przez Ryanaira w 2000 r. W celu zbudowania pierwszej strony internetowej linii lotniczej. Linie lotnicze najwyraźniej zaciągnęły 3,5 miliona funtów za projekt i budowę swojej strony online, więc zamiast tego zwróciły się do dwóch nastolatków, Johna Becketta i Toma Lenihana, którzy wykonali zadanie za około 20 000 funtów.

https://www.ryanair.com/gb/en/

7. Jest piątą co do wielkości linią lotniczą na świecie

Według danych globalnego stowarzyszenia linii lotniczych Iata, Ryanair przewiózł 112 milionów pasażerów w 2016 r.
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/

Re: Rzeczy, o których możesz nie wiedzieć o Ryanair

2
Ryanair został oskarżony o oszukanie klientów za pomocą "kurtuazyjnych" kursów wymiany, które oznaczają, że brytyjscy pasażerowie płacą więcej niż ich europejscy odpowiednicy za ten sam lot.

Niedrogie linie lotnicze zostały wcześniej skrytykowane za używanie stawki 1 GBP / 1 EUR za dodatki, takie jak bagaż podręczny i rezerwacje miejsc, co oznacza, że ​​podróżujący w Wielkiej Brytanii płacą więcej, ale teraz sposób oblicza koszt biletów dla brytyjskich posiadaczy kart od lotniska spoza Wielkiej Brytanii są pod ostrzałem.

Ryanair, podobnie jak inne linie lotnicze, pokazuje koszt przelotu w walucie kraju portu wylotu. Jednak dochodzenie grupy konsumentów Które? ustalono, że gdy posiadacze kart w Wielkiej Brytanii udali się na zakup lotu, wartość naliczana w funtach szterlingach wyniosła konwersję znacznie niższą od rynkowej, pomijając funty przy każdej rezerwacji dokonanej przez podróżnych z Wielkiej Brytanii.

Kiedy Telegraph Travel przeprowadził kontrolę na miejscu, rezerwując lot powrotny z Nicei do London Stansted na następny tydzień, cena biletu została podana w euro jako 194,51 €. Jednak po wprowadzeniu danych karty UK zmieniono ją na 185,13 £, stawka 95 pensów na 1 euro. Visa wydawcy karty obecnie wymienia się na 89 pensów na 1 euro, co spowodowałoby, że koszt lotów w funtach szterlingów wynosiłby zaledwie 173,98 £.
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości