Nieprzeczytane posty

Nowy Rok, nowe priorytety podróżnicze 2018 - od expedii

1
Nowy Rok, nowe priorytety podróży. Badanie mówi: Doświadczenia przejmują posiadłości

BELLEVUE, WASH. - Expedia.com opublikowała wyniki wielopokoleniowego badania podróży, badając zachowania konsumentów i preferencje dotyczące podróży dorosłych Amerykanów z pokolenia Z (wiek 18-22) do pokolenia wyżu demograficznego (55-65 lat) .

"Wgląd w preferencje młodszych pokoleń jest równie dobry jak kryształowa kula, a obecnie ich trendy wskazują na wspaniałą przyszłość przestrzeni podróżniczej" - powiedziała Sarah Gavin, wiceprezes firmy Expedia, Inc. Global Communications. "Znajomość priorytetów podróżnych w każdym wieku jest ważna, ale rosnąca miłość młodych pokoleń do podróży jest tym, co utrzymuje nas w pracy, ponieważ priorytetem jest koncentracja na klientach, oferując najlepsze okazje i wygodę rezerwacji wszystkiego na raz, wszystko w jednym miejscu".


Media społecznościowe wpływają na decyzje dotyczące zakupów konsumenckich, a 36% z Gen-Z twierdzi, że wybrało cel podróży, ponieważ widzieli go w mediach społecznościowych.

74% wszystkich respondentów w Stanach Zjednoczonych stwierdziło, że priorytetowo traktuje wydatki , z czego 65% twierdzi, że obecnie oszczędzają pieniądze, by wydać je na podróże.

Prawie 20% respondentów z grupy Gen-Z powiedziało, że przebywali w określonym hotelu lub miejscu docelowym, aby uzyskać pozytywną reakcję obserwatorów na posty w ich własnych kanałach społecznościowych.

Prawie połowa za mówiła, że będą sprzedawać swoje ubrania lub meble, aby więcej podróżować.

W przeważającej części podróżujący wolą rezerwować przez internetowe biura podróży

Dzięki technologii wpływającej na codzienne życie amerykańskich konsumentów, sposób, w jaki Amerykanie wolą zarezerwować podróże, przesuwa się w kierunku wygody i lojalności wobec marki.

W przeważającej większości (80%) każde z badanych pokoleń zadeklarowało, że woli rezerwować wszystkie zakwaterowanie w hotelach i podróżach w jednym miejscu, w porównaniu do rezerwacji każdej pozycji podróżnej oddzielnie.

87% respondentów z Gen-Z stwierdziło, że rezerwuje wszystkie komponenty podróży w jednym miejscu, a większość (55%) rozważa rezerwację w całości za pośrednictwem OTA.

Młodsze pokolenia odkładają przerwy na plażę

Najmłodsze generacje ankiet, Gen-Z i Millennials (wiek 22-35 lat) koncentrują się na decyzjach zakupowych dotyczących podróży, z czego 65% oszczędza na podróż w tym roku.


71% respondentów z Gen-Z powiedziało, że dostaną pracę w niepełnym wymiarze czasu tylko po to, by zaoszczędzić na wycieczke.


Przejście od zakupu produktów do doświadczeń wskazuje na obiecującą drogę dla branży turystycznej. Co więcej, młodsi podróżnicy ufają agencjom podróżującym online, aby mieć szeroki wybór, prostotę i oszczędności technologiczne, które pomogą zaspokoić rosnący apetyt na podróże. Dowodzi to, że amerykańskie pragnienie podróży i przygody nie ustępuje w najbliższym czasie, zwłaszcza jeśli młodsze pokolenia mają cokolwiek do powiedzenia na ten temat.
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości