Nieprzeczytane posty

Jak oszukują firmy wynajmujące samochody, i jak się ustrzec

1
Jeden z pracowników firmy Europcar twierdzi że firma zastąpiła lojalność wobec obsługi klienta chciwością. Twierdzi on, że personel jest przeszkolony w sprzedaży twardych taktyk znanych w branży jako "nałożyć i ruszać dalej". Te niepowtarzalne sztuczki w handlu przynoszą obecnie dochód z bonów o średniej wartości 30 000 funtów rocznie, co zwiększa zyski z Europcar o wiele milionów.

Pracownicy kontraktowi powinni sprzedawać dodatkowe ubezpieczenia pojazdów oraz tzn lepszą klasę samochodu na większą cenę. Jeśli nie osiągną celów, zostają zwolnieni.


Ulepszenia ( upgrade ) to kolejny duży obszar zarabiania pieniędzy - zwłaszcza gdy serwujesz lepsze auto niczego nie podejrzewającemu klientowi. Klient mógł wcześniej zarezerwować Fiat 500, ale oferuje znaczne podwyższenie. Agent powie, że aktualizacja zwiększa koszt 100 funtów. Co nie ujawnia to, że jest to opłata dziennie, a nie za okres najmu

Najskuteczniejsze wyłudzenie polega na odnalezieniu nowych szkód, gdy samochód zostanie zwrócony opłaty za naprawę zostaną zaokrąglone. "Zespół zwrotów mierzy się ilością szkody, którą można odnaleźć w samochodzie. Najlepsze drużyny odkrywają nowe szkody na jednej z pięciu wracających pojazdów. Agenci zarabiają 4 funty za pojazd w celu wykrycia szkody i mogą osiągnąć do 1000 funtów miesięcznie w sezonie. Jeszcze niektóre zarysowania ledwo widać.

Telegraph poprosił Europcar, aby skomentował te zarzuty popełnione przez jednego z pracowników. Firma odpowiedziała, że nie może wypowiedzieć się na tym etapie.

Europcar nie jest sam w używaniu takiej taktyki biznesowej. W tym roku Telegraph widział rosnącą liczbę skarg ze strony czytelników, którzy albo musieli wykupić ubezpieczenie a jeśli odmówią zapłaty, obciążają konta dużymi sumami za drobne zadrapania przy zwrocie samochodu.

Więc jak klienci mogą uniknąć zgładzenia przez firmy wynajmujące samochody? Oto lista kontrolna


Podstaw na odrębne ubezpieczenia od dobrego pośrednika, np. Icarhireinsurance.com, worldwideinsurance.com lub insurance4carhire.com w celu pokrycia ewentualnej szkody.

Nie przyjmuj lepszej wersji auta, chyba że jest bezpłatny. Dostań to na piśmie.

Przed podpisaniem umowy najmu, sprawdź dane i czytaj dokładnie.

Upewnij się, co jest wliczone w cenie a co nie. Jak ubezpieczenia są wliczone i co pokrywają.

Przejrzyj samochód dokładnie (zwłaszcza spód zderzaków i lusterek bocznych). Upewnij się, że nawet najmniejsze znaki są zaznaczone w raporcie o stanie pojazdu. Użyj latarki telefonu, jeśli jest ciemno.

Zrób zdjęcia w miejscach, w których uszkodzenie najprawdopodobniej zostanie "odkryte".

Po zwróceniu samochodu, nalegaj na jego sprawdzenie i podpisanie z powrotem bez dodatkowych opłat. Jeśli nie jest to możliwe, weź zdjęcia z nadwozia.

Jeżeli pobierane są opłaty za dodatkowe ubezpieczenia lub szkody, walcz z nimi. Klienci, którzy walczą o swoją niewinność często otrzymują zwrot pieniędzy
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 236 gości

cron