Nieprzeczytane posty

Nowosci w hotelarstwie na swiecie 2017

1
burj-al-arab.jpg
burj-al-arab.jpg (38.01 KiB) Przejrzano 2485 razy
Branża hotelarska podążając za aktualnymi trendami, wprowadza nowe rozwiązania technologiczne, mające ułatwić pracę i kontakt z klientem.
Virtual Reality czyli wirtualna rzeczywistość jest jednym z sektorów, najprężniej rozwijających się w biznesie.
Inwestycje w jej obrębie dotyczą rozwoju technologii i znajdowania kolejnych rozwiązań dla produkowanych sprzętów. Aby zobrazować lepiej to o czym jest mowa, wystarczy wejść na mapy google, które umożliwiają choćby zobaczenie danej ulicy w jej realnym stanie. Dane miejsca fotografowane są kamera wykorzystującą technologie 360-stopni, dzięki której możliwym jest uzyskanie pożądanego efektu.
Polskim przykładem wykorzystania tej technologii dla turystyki jest stworzenie wizualizacji VR „Experience Zakopane”, przez Polską firmę Destinations VR.

Równolegle do Virtual Reality rozwija się z powodzeniem, system, który łączy obraz ze świata rzeczywistego i obraz nałożony na niego za pomocą komputera, zwany Augmented Reality, czyli rzeczywistość rozszerzona.
Augmented Reality ma na celu sprawienie, że prościej będzie potencjalnemu turyście wybierać spośród miejsc, do których ma zamiar udać się po raz pierwszy.
Przykładem użycia AR może stać się obserwacja za pomocą półprzezroczystych okularów, życie toczącego się na ulicach miasta, lub elementów nałożonych przez komputer na dany artefakt, np. zdjęcia w muzum.
Komunikacja z konsumentem również, dostosowując się do postępu technologicznego ulega stopniowo zmianie. Dzieje się to na przykład dzieki coraz częstszemu promowaniu używania sztucznej inteligencji.
Zastosowanie sztucznej inteligencji w postaci chatbotów ułatwia znacznie, kontakt klienta z biurem. Możliwe staje się zadawanie przez klienta pytań dotyczących wybranego obiektu, za pomocą narzędzi imitujących komunikację z człowiekiem i uzyskanie przez niego szybkiej odpowiedzi w języku naturalnym.
Zmienia się więc zasadniczo sposób interakcji, ale nie tylko.
Ważnym jest, że decydując się na przebywanie w hotelu korzystającym ze sztucznej inteligencji, klient zyskuje możliwości dotąd niespotykane na taką skalę. Każdy z użytkowników, może sam dokonać meldunku lub wymeldowania z inteligentnego hotelu, otrzymać wirtualne klucze, a nawet sterować temperaturą pokojową, klimatyzacją, czy oświetlaniem. Udogodnienia te zapewnia specjalna aplikacja, która należy wpierw pobrać, po czym zainstalować na urządzeniu mobilnym.
Wszystko to, przyczynia się nie tylko do zwiększenia komfortu konsumenta, ale także do optymalizacji procesów oraz sprawi, ze praca będzie wydajniejsza i efektywniejsza, jednocześnie odciążając i podwyższając kompetencje pracowników.


Ostatnio przesunięty w górę 09 mar 2018 13:32 przez: admin.
Zobacz, naszą wyjątkową książkę Sekretne miejsca w Europie , w której znajdziecie miejsca, których w większości nie ma na mapach ani w przewodnikach. Ta wyjątkowo rzadka publikacja ujrzała światło dzienne po blisko pięciu latach poszukiwań. To idealna propozycja dla wszystkich, nie tylko tych kochających podróże, link do książki https://podroze.org.pl/product/sekretne ... w-europie/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Informacje Turystyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości

cron