1234567


Hiszpańskie wyspy

W tej sekcji piszemy o podróżach i miejscach wartych zobaczenia na Wyspach Kanaryjskich
Torcal
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 10 lip 2010 11:30

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: Torcal » 06 lip 2011 01:13

Witam, widzę że Pan Dany doskonale zorientowany w temacie Majorki :) To mnie urządza, jeśli będziesz łaskawy udzielić kilku istotnych dla mnie informacji. Tak się składa szczęśliwie, że moja kuzynka pracuje w Palmie, więc zakwaterowanie nie jest tu problemem. Inaczej sprawa ma się natomiast w kwestii transportu...na nasze (jedziemy we dwoje) studenckie kieszenie pasowałoby wymyślić jak najtańszą opcję dostania się tam :) Jakieś propozycje? Start byłby z Małopolski. Nie robią mi tu różnicy przesiadki czy inne kombinacje, dogadać się dogadam bo miałem do czynienia z angielskim i hiszpańskim - chodzi przede wszystkim o cenę. Tak wiem, mógłbym spytać kuzynki, jednak nie mam możliwości teraz z nią pogadać, dopiero za jakiś czas...a wiadomo, że transport pasuje jakoś wcześniej ogarnąć.
O tę główną sprawę chciałem zapytać, jednak za każde inne uwagi odnośnie takiego wyjazdu z dziewczyną będę niezmiernie wdzięczny!:) Planujemy około 7 dni na miejscu.

Pozdrawiam serdecznie

DanyKochany
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 11 maja 2010 16:00

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: DanyKochany » 06 lip 2011 17:19

No Pan Danny doskonale zorientowany :P
Z tanim przelotem (bo to bedzie najtansza opcja) jest taki problem ze albo kupuje sie to co aktualnie w ofercie jest , albo szuka najtanszej opcji w okreslonym terminie.
Na pewno najdrozsza opcja jest bezposredni lot z polski na majorke - o ile cos poza czarterami lata. Stosunkowo tanie sa bilety z wielkiej brytanii na majorke - i ta opcje polecam. Z edynburga lub londyn luton na majorke, w jedna strone, w sieprniu, mozna znalzec juz bilety za ok 150 pln za osobe - z oplatami..
Proponuje w ten sposob szukac - biletow z wielkiej brytanii i probowav dopasowac tanie bilety z polski do wielkiej brytanii. Z tego co pamietam wizz air mial jakies promocje na sierpien.
Jedyna sensowna rada jaka do glowy mi przychodzi to pogadanie z uzytkownikami forum "www.pasazer.com" - oni nawet jakies programy do wyszukiwania najtanszych opcji maja - a ze to w wiekszosci mili ludzie to na pewno pomoga.
Ja zazwyczaj kupuje bilety na konkretne trminy ,wiec cna nie jest dla mnie najwazniejszym kryterium.

Polecam na tej stronie sie zalogowac i tam popytac - przy dobrych lotach zmiescicie sie w kilkuset zlotych za podroz w obie strony.
A jak juz bedziecie na miejscu to sobie swietnie dacie rade :] I palma i cala wyspa jest niezle skomunikowana (busy) i dosyc tania jesli chodzi o przemieszczanie sie z miejsca na miejsce. Choc skoro macie 7 dni tam byc to polecam skupic sie na Palmie i ew jednodniowy wypadzik do Soller i Port de Soller. I uwierz mi, bedziesz tam wracal kiedy tylko bedziesz mogl :)

Jak cos to o szczegoly jakies prosze pytac na PW :)

globtrot
Posty: 1
Rejestracja: 11 lip 2011 22:28

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: globtrot » 11 lip 2011 22:59

zgodze sie z Wedrowniczką na temat Ibizy. Reputacje, ze wzgledu na liczne imprezy w sezonie ( co ja mówie liczne, nieustające!) ma nie najlepsza. Jednak jesli pojedzie sie tam w połowie kwietnia, to istny raj na ziemi. :)) cieplutko, spokojnie, zdecydowanie mniej ludzi niż w sezonie i... te wyprzedarze :D tak zdecydowanie polecam! zwłaszcza miasteczko Santa Eulalia i hotel Invisa La Cala :)

DanyKochany
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 11 maja 2010 16:00

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: DanyKochany » 12 lip 2011 01:18

dzieki - zanotowalem w planach na przyszly rok :]

Biletownik
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 13 lip 2011 09:43

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: Biletownik » 13 lip 2011 09:45

Ibizaaa jest fajna :) byłem 3 razy już. Polecam!

Torcal
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 10 lip 2010 11:30

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: Torcal » 13 sie 2011 10:31

Witam, plany się trochę pozmieniały i jednak Majorka tylko na dwie noce, resztę czasu spędzimy gdzie indziej. Muszę zatem znaleźć możliwie jak najtańszy nocleg w Palmie lub jej okolicach. Trafiłem na schronisko młodzieżowe w Playa de Palma (Carrer Costa Brava 13) i wysłałem do nich mail z zapytaniem o dostępność miejsc, cenę...odpowiedź jest w miarę jasna jednak jednego nie rozumiem: o co chodzi z wymienioną tam 'hostel card'?
Poniżej mail jakiego dostałem:

Good morning

We have availability for the dates requested. The price per person per day in bed and breakfast is from 14.50 ■ under 25 and ■ 15.66 over 25. No discount rates. We remind you to sleep in our shelters must have a hostel card, you receive it in their country of origin will be cheaper. Attached reservation form for you Are you interested in coming.

Greetings


Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

kasia
Bardzo aktywny użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: 13 mar 2010 18:21

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: kasia » 13 sie 2011 20:25

Znalazłam takie info na temat tej karty:

"Czym jest karta ISIC PTSM?

Polskie Towarzystwo Schronisk Młodzieżowych (PTSM) będące członkiem Międzynarodowej Federacji Schronisk Młodzieżowych (Hosteling International) wprowadziło kartę partnerską ISIC PTSM. Hosteling International skupia 5 000 obiektów w 78 państwach świata i tworzy największą i najlepiej zorganizowaną sieć tanich noclegów. Posiadacze karty ISIC PTSM otrzymują możliwość skorzystania z tańszego o 25% noclegu w schroniskach HI, ale także uzyskanie go w pierwszej kolejności.

Karta jest honorowana w ponad 100 krajach na całym świecie, niezbędna w podróży do USA, Kanady i Australii, gwarantuje 25% tańsze noclegi w 78 krajach (Hosteling International). Legitymacja jest ważna przez 12 miesięcy od dnia wystawienia.

Jak wyrobić kartę ISIC PTSM?

Wyrobienie karty zajmuje kilka minut, potrzebne jest zdjęcie oraz ważny dokument potwierdzający status studenta.

KOSZT KARTY 79 PLN"

Nie jestem pewna czy ceny tu podane są aktualne.

Torcal
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 10 lip 2010 11:30

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: Torcal » 13 sie 2011 21:08

Poszperałem jeszcze i znalazłem info o takiej legitymacji, tyle że bez 'ISIC', po prostu legitymacja międzynarodowa PTSM. Z tego co zostało na www napisane, mogę ją wyrobić za 20 zł w najbliższym mi oddziale PTSM :)
Dziękuję uprzejmie za pomoc!

kasia
Bardzo aktywny użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: 13 mar 2010 18:21

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: kasia » 13 sie 2011 21:17

Cieszę się że mogłam pomóc. Odezwij się koniecznie po wakacjach :)

Torcal
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 10 lip 2010 11:30

Re: Hiszpańskie wyspy

Nieprzeczytany post autor: Torcal » 13 sie 2011 21:28

Odezwę się jeszcze nawet przed wakacjami, na pewno w temacie 'Barcelona' ale może też i w tym :)

Pozdrawiam serdecznie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hiszpańskie wyspy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości