1234567


Flybe- UWAGA NA WYMIAR BAGAŻU- WYŁUDZAJĄ PIENIĄDZE

W tej sekcji piszemy o tanich promocjach lotniczych oraz o przewoźnikach.
Awatar użytkownika
admin
Administrator
Posty: 4812
Rejestracja: 12 mar 2010 11:22
Kontakt:

Flybe- UWAGA NA WYMIAR BAGAŻU- WYŁUDZAJĄ PIENIĄDZE

Nieprzeczytany post autor: admin » 23 sty 2019 12:43

Wymiary bagażu Flybe w żadnym wypadku nie przypominają tych z tanich linii lotniczych. Kiedy jeden z pasażerów lecących z Glasgow do Nottingham miał bagaż, który nie mieścił się z u tzw metalowych boksach z uwagi na kółka zażądał dodatkowego pudełka z tektury, które można nałożyć w takich przypadkach. Kiedy delikatnie mówiąc bardzo nie miłe panie z odpraw w Glasgow nałożyły ową obudowę zatrzymała się w połowie twierdząc ze walizka nie pasuje, pasażer sam pokazał jej ze obudowa całkowicie wchodzi na walizkę. Na to pani przy odprawie stwierdziła że pasażer nie ma prawa dotykać pudła do mierzenia walizek, stwierdziła że nakładka do mierzenia weszła nie tak lekko jak powinna i że należy się 50 funtów kary.Pasażer wyjął telefon i sfotografował jego walizkę, która pasowała idealnie do rozmiarów. Dopiero pod presją publikacji incydentu panie zgodziły się przepuścić owego pasażera do samolotu. Jak sie okazało wkładając walizkę do luku pasowała ona idealnie, nawet sporo miejsca jeszcze zostało. W drodze powrotnej aby uniknąć podobnych problemów ta sama osoba dopłaciła 22 funty i nadała walizkę do głównego bagażu. Jak się okazało w drodze powrotnej dodatkowej tekturowej nakładki już nie było a w podobnej sytuacji jak wspomniany powyżej pasażer nalazło się 9 osób. Wszystkie musiały zapłacić 50 funtów kary bez wyjątku. Kobieta z odprawy przeciskała się w kolejce przeszukując nawet tych, który próbowali się ukryć gdzieś pomiędzy siedzeniami.

O ile można zrozumieć że bagaż nie może być dużo większy z uwagi na mniejsze samoloty jakimi operuje przewoźnik to jednak taka polityka firmy to nic innego niż wyciąganie pieniędzy od pasażerów a głównie od biznesmenów, którzy w większości przypadków mają malutkie walizki, jak się jednak okazuje nie w FLYBE

I choć wspomniany pasażer podróżował z FLYBE pierwszy raz stwierdził że jest to jego ostatni lot z tą firmą. Widać jednak że karma wraca skoro niedawno o mały włos ta firma nie zbankrutowała. Brawo FLYBE róbcie tak dalej



The dimensions of Flybe's baggage are by no means similar to those of low-cost airlines. When one of the passengers flying from Glasgow to Nottingham had baggage that did not fit in the so-called metal boxes, due to the wheels, he requested an additional box of cardboard that can be put on in such cases. When, to say the least, the not nice ladies at Glasgow check-in put on the case, it stopped halfway, claiming that the suitcase did not fit, the passenger showed her that the case was fully loaded onto the suitcase. At the check-in, the lady stated that the passenger had no right to touch the measuring box of the suitcases, that the measuring cap came in not as lightly as it should have been, and that you should pay 50 pounds of a fine, and the passenger took a phone and photographed his suitcase, which fitted perfectly to the size. Only under pressure from the publication of the incident did the ladies agree to let the passenger into the plane. As it turned out, putting the suitcase into the hatch, it fit perfectly, even a lot of space remained. On the way back to avoid similar problems the same person paid 22 pounds and sent the suitcase to the main luggage. As it turned out on the way back there was no additional cardboard cover and in a similar situation as the passenger mentioned above there were 9 people. All of them had to pay 50 pounds of penalty without exception. A woman from the check-in squeezed in a queue searching even those who tried to hide somewhere between the seats.

While it can be understood that baggage can not be much larger due to the smaller planes operated by the carrier, such a policy of the company is nothing more than taking money from passengers and mainly from businessmen, who in most cases have tiny suitcases, but as it turns out not in FLYBE.

And although the passenger was travelling with FLYBE for the first time, he stated that it was his last flight with FLYBE. You can see, however, that the karma is coming back, since the company has not gone bankrupt recently by a small hair. FLYBE applause do it that way forward
Nasze forum turystyczne http://podroze-forum.pl/ - wszystko o podróżach w jednym miejscu. Zapraszamy także na:
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tanie loty i wszystko o przewoźnikach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości